haticee33 sakin ol İnan ki 9. Ay da biz de aynı durumları yaşamıştık hatırlıyorum yani
Gece emzirmesini kesin tak diye söylenenlere lütfen kulak asma
Her şey gelip geçecek bu günler hep hatırlanacak
Bu tür gerilemeler en fazla 3 hafta sürüyor
Sonra yine normale dönüyor
Onu öpün koklayın sevin sarmayalın
Gece emmek istemesi onun en en en doğal hakkı
O hakkı kimse size bırak diyemez bu terbiyesizlik yani
Biraz daha sabredin bence
Şu an 17 aylığız hala da gece emmesi devam ediyor
Devam da edecek,evet çok zor sürekli emiyor uykusuz kalıyorum bazen
Ama bu 5 sene sürmeyecek belki bir an da tak diye kendisi bırakacak emmeyi.
Sabredin sevgiyle sarın 🥲🫰