ayseglisik Kizlar ikinci doğumumu yaptım sezeryan olarak ilk dogumumla aralarında14 ay var ve ben 4 ay oldu hala belim ağrıyor çok bir iş yapmiyom hemen Agriyo uyuşuyor normal mi tedavisi var mıdır ?
Sunismyson ayseglisik çok normal canım ben de ölücem sanıyodum bel ağrısından hatta doktora bile gittim fıtık falan mı var diye öyle bir ağrıydı sonra geçti. Tabi sonra MR da başka bir şey olduğu çıktı fıtığa da razıydım bunun yanında.
lceLady ayseglisik Uyusma var ise bel fitigi belirtisine benziyor Yaşamış biri olarak Beklemeyin hemen ortopedi randevu alin Daha ilerisi bacaga vuruyor agrisi dayanilmaz
ezgiii12490 ayseglisik iki doğumda seseryan mi oldu valla benimde çok agriyor yaa bide bebeleri kucaklıyoz
Sunismyson doruky26 çok uzun sürdü açıkçası 8 ay kadar sırtım belim bacağıma da vuruyordu amam sırtım daha kötüydü yavaş yavaş düzeldi.
ayseglisik mygnc benim ilkimde öyle agrimadi belim hemen geçti ağrısı ikincide çok kötü ağrıyor biraz iş tutsam hemen ağrıyor