Cansu2302 İyi akşamlar arkadaşlar. Ben bu ay kızımı memeden kestim 2 yıldır Emziriyordum. Ama bu ay adetim 13 gün gecikti dün test yaptım ama negatif çıktı. Sizce memeden kestiğim için olabilir mi böyle bir durum
kirazz55 Cansu2302 Bu ay herkesde bir gecikme var galiba 18 gün g3cikti 4 tane test yaptim negatif kizimi memeden kestiğimde bende gecikme yaşamıştım arasında Bi bağlantı varmi bilmiyorum ama bende ona yormustum
YelizCaliskan Cansu2302 benimde adetim 4 gün gecikti. 2.gün gecikmede kaset testlerden yaptım negatif çıktı bakalım ne zaman olacağım. Bebekte istemiyoruz hiç plan dahilinde değil bile inşallah daha fazla gecikmez 🙄
Cansu2302 YelizCaliskan bizimde 2 tane çocuğumuz var biri 8 diğeri 2 yaşında başkada düşünmüyoruz canm allah isteyenlere versin 3. Yü kaldırabilceğimi sanmıyorum 😃 14 gün oldu bnm hiç böyle olmamaıştı 11. Gün test yaptım çıkmadı pazartesi gene yaparım olmazsa
YelizCaliskan Cansu2302 Allah bağışlasın çiçeğim 🤗 rabbim olmayanlara isteyenlere versin , inşallah bizimkilerde gelir çabucak 😂😂