Herkese merhabalar, ben 2014 senesinde tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okumuştum o zamanlar şimdiki gibi popüler değildi öyle çok alım olmuyordu bir kere kpssye girip atanamayıp hamile kalmıştım onu büyüttüm sonra ikinci çocuk vs 10 yıldır tek bir kitap yüzü bile görmedim herşeyi unuttum hiçbir şey hatırlamıyorum 🤦🏼♀️ 2026 KPSSye girmeyi düşünüyorum sizce 10 yıldır eline kalem bile almamış birinin şansı var mıdır 2 çocukla bütün konulara en baştan başlayıp çalışmaya