Kızlar bi şey sorucam doğumdan sonra ayağında tırnak bastması sorunu yaşayan va rmı? Ilk defa hamilelikte oldu geçti ama doğumdan sonra sürekli ayak parmaklarımda tırnak batması oluyo acaba hızlı kilo vermemden mi kaynaklı 3,5 ayda 17 kilo verdim ama kendiliğinden gitti diyet falan yapmadım