ettyymom Kızlar 3 aydır bebebao eller serbest kullanıyorum bu hafta çekim gücü azalmış gibi geliyor resmen sağması için uğraşıyorum önce hemen göğüs ucumu yakalar dı çeker di şimdi göğüs ucumu çekene kadar vıınvınnnn uğraşıp duruyor sol göğsümde sütüm sağa göre azdı zaten hep ama bu gidişle bitecek gibi aynı sıkıntıları yaşayan var mı
tugces09 ettyymom benimde 5 ay oldu alalı. İlk 2 ay sagdim süt çoğalsın diye sonra bıraktım kızım emince. Mart’ta ise başlıcam o yüzden stok yapayım dedim damla damla azcik sagiyor bende anlamadım herşeyi normal bı sıkıntı yok gibi görünüyor ama anlamadım
evvreka ettyymom ben Youha kullanıyorum ama bebebao için hep öyle yorumlar vardı. Yani bazıları 1 2 yıl sorunsuz kullanmış ama bazıları 6 7 ay sonra çekim gücü azaldığını yazmış. Eğer garanti varsa satıcıyla bi iletişime geçmeye çalışın
nervin26 ettyymom o uç kısmında en son sütün döküldüğü yer yedekli gelen şey yıpranmıştır onu degıstırın eskısı gibi çekicektir
mutlukoala ettyymom benim mochi ama valfi yırtılmıştı ve böyle durum olmuştu valfı yeniledim canavar gibi şimdi
ettyymom tugces09 Bende göğüs ucumu yakalayamıyor resmen o yüzden çekim yapmaya başlaması dakikaları buluyor çıldırıyorum benim bebeğim emmedi hiç 5 aydır saparak besliyorum 😢zaten çok zor sağarak beslemek
ettyymom evvreka Garantisi var evet bebeğim ama sadece sağarak besleniyor yollarsam ne yaparım diye düşünüyorum
deepwater Ben 2 ay kullandım sonra gerek kalmadı sağmama. Üstteki yuvarlak kısım ayrılıyor ya ikiye orası tıkanınca su vs girince veya tam kapanmayınca çekim gücü azalıyor bir de öyle deneyin.
gurbetteanne10 ettyymom sen bu sağma makinesiyle devam edersen zaten sütun azalır kesilir bende aldım ama sadece dışarıda olduğum zaman yada misafirlige gidince rahat sağım yapmak için aldım sürekli bununla sağmak imkansız lansinoh elektrikli pompa kullanıyorum evde bebebao yola arasında çok fark var çekim gücü çok iyi göğsüm boşaldığıni rahatladigini hissediyorum diğerinde gogsumun sadece yarısını boşaltıyor ben aldığıma pişmanım
nisakoca Ben de bu markayı kullanıyorum o kadar az süt biriktiriyor ki sütüm yok sanıyorum ben de bunalıma giriyorum
ettyymom nervin26 ayy iyiki varsın sen değiştim yedek gelenle eski performansı geldi şu an çok iyi ben o yedekleri kaybolursa falan diye yollamışlar diye umursamadım yaa Allah senden razı olsun🙏🏼😇
rowantree Ben de 5 aydır kullanıyorum ama aktif 2-3 ay kullanmışımdır. Bu ay bana da azalmış geldi, vaktini değiştirip deneyeceğim. İçinden yedek çıkmıştı bi tane, siz de deneyin isterseniz. Çekim gücünü o etkiliyor.
ettyymom rowantree hiç aklıma gelmedi ya değişmek teşekkür ederim canım değişeceğini hemen yoksa çok iyiydi