dilan110 Burada bir postun altına yorum olarak ben de bu damlayı önermiştim ve linç yemiştim. Halbuki bana da doktorumuz önermişti ve eczacı da bitkisel ürün, herkes çok memnun diyince içime bir şüphe düşmemişti. Birkaç gece 3 damla olacak şekilde kullandım fakat fayda göremeyince doktora danıştım, o da melatonya sprey önerdi. Onunla ilgili bu forumda da olumsuz bir yoruma rastlamadım. Bir araştırın derim.