balmelinam yani aslında buraya yazmak insanı daha çok strese sokuyo mesela o size dediğim damla başkasında faydasını göstermiştir sizde göstermemiştir bu bile insanı strese sokuyo bende neden faydasını göstermedi diye bence burayı çok dikkate almayın, dediğim gibi siz elinizden geleni yapın bebeğiniz daha çok küçük siz psikolojik olarak iyi olursanız oda iyi olur hiç üzülmeyin sağlık olsun herşey düzelir bebeğiniz siz sağlıklı olun en önemlisi bu 💜
Bende 4aylıkken meme reddi yaşadım birde öncesinde bebeğim iki aylıkken ameliyat oldu safra kesemi aldırdım o kadar zordu ki bırakmak ameliyat olmak sonrasında narkoz aldığım için sütüm az geldi bebeğim meme reddi yaşadı emmedi mamayla büyüdü sağlık olsun buda nasip kısmet bence siz hiç üzülmeyin akışına bırakın bebeğiniz emmiyorsa sağın ne çıkarsa onu verin