balmelinam valla genetik olabilir bilmiyorum. Benimde öyle şakır şakır damlamadı ama beneğime yetti. Kilosu ile takip ettim yetip yetmediğini. Sonra tecrübelendim yani. Alması gereken kilo var aylık tahmini, bez sayısı, emdikten sonra huzursuz mu keyifli mi takip ettim. Doktorumun söyledikleri bunlar. Bazılarının göğüsleri dolar şakır şakır damlar(dediklerine göre bilmiyorum). Benimde o kadar olmadı ama her doktoruma gittiğimde kilosu alımı gayet iyiydi. Doktor dedi nasıl yaptıysan devam et kilo alımı gayet iyi dedi. Mamayı kestik. Umarım sizinde artar 🙏🏻