Ay hiçbir şey yapmadım 🥲 üstelik Şubat’ın 10′unda tekrardan işe başlıyorum, dün iş için aradılar işe alındım 🥲 Mart’ta da taşınıyorum, valla bu Ramazan inşallah buruk geçmez 🥲 Ramazan Bayramında memleketimize, yani ailelerimizin yanına gidebilecek miyiz bilmiyorum, eşim belki gelemez gibi daha yeni başlayacak işe ve resmi bir iş 🥺 ben bebeğimle giderim gibi ama kızımın ilk bayramı babişkosundan ayrı geçecek, şimdiden hüzünlendim bile 🥺