ogretmenanne2024 asli08 ben kullanıyorum bir hafta oldu kullanali portatif ve güzel ama biraz hantal 😂 Allah’tan bebikom.zayif
asli08 sena1111 çok dandik gibi geldi kemeri de yırtık gekfi iade ettim cnm ayakları faln sağlam olmadı ikea antilop almayı düşünüyorum
betul97_ asli08 Bende dün aldım ikea antilop dün stoğa düşmüş kendi uygulamasından aldım. Almak isterseniz haberiniz olsun
sena1111 betul97_ çok kararsız kaldım ne alsam diye. İkea antlilop içime sinmiyor hiç rahat değil gibi birde bazen yer masasında yiyoruz o yüzden boyunun ayalaranması lazım. Teşekkür ederim
betul97_ asli08 Ben hepsini aldım 929 tl KDV ile 1128 tl’ye geldi. Diğer uygulamalarda 1500 tlden aşağı değil
betul97_ sena1111 Benim için boyunun ayarlanması önemli değil. Temizliği kolay olsun, hafif olsun çünkü evim dubleks yazın terasta oturunca yanımızda olsun aşağı yukarı taşımak kolay olsun istiyorum. Karşı komşumda da var gayet sağlam maşallah
asli08 betul97_ evet canım bide ayaklık alicam onu artık trendyoldan alirim minder de alsammi bilemedim 600 den aşağı degil
Eylul301023 asli08 bende kullanıyorum 6.aydan beri hiç memnun kalmadım her tarafı ayrı oynuyor çok sinir ya benimkinin markası kanz gibi bir şeydi