papatya_18 Bebeğiniz içmesi için normal hazır sulardan mı kullanıyosunuz yoksa e bebekte satılan bebek sularını mı tercih ediyosunuz? Özellikle ilk suya başladığında hangisini tercih ettiniz?
araskusum papatya_18 ilk 4 ay kadar cam şişe su kullandım hatta yemeklerini de onunla yaptım, bebek suları plastik şişede olduğu icin mantıksız geliyor. Cam şişe suyum bittiği zamanlarda zorda kalırsam kaynatıp soğutup veriyordum
birprensannesi41 papatya_18 bizim ictigimiz hazir sudsn veriyorum direk kaynatmadan icindeki minareller olmesin
elftty Ben bı ara o suyu verdim ama genelde her hazır suyu veriyorum ya cok ta ince alistirmak istemedim aslında migorsta da girmustum çocuk sularını bı denicem
papatya_18 zeynoelo bende öyle yaparım ileride normal hazır suyu kaynatıp vermeyi düşünüyorum da genel olarak bi soruşturayım dedim😂