serapgs09 Merhaba arkadaşlar hamileliğimin 20 ve 24.haftasında 2 dozunu yaptırmıştım şimdi bebeğim 4 aylık bir doz daha yaptırdım saglık ocagındaki hemşire 2 dozumun daha oldugunu söyledi siz yaptırdınız mı hepsini bana fazla geldi
Oykuzey serapgs09 Evet bu ay kızımın 18. ay aşısında bende dördüncü doz tetanoz aşımı olacağım. Sağlık ocağındaki hemşiremiz bilgilendirmişti en başından. Beşinci ve son dozu da bir yıl sonra yapılacak. Beş defa yapıldığında ömürlük koruyor.
Muhammedtrn Ozican gerçekten ömürlük mü acaba? Kuzenim 3 kez doğum yaptı 2 3 yıl arayla hepsindede 5 er doz yaptılar. 10 yıl koruyuculuk nerde o zaman. 🥴
Muhammedtrn Ozican hemşire diyor ama diğer gebeliğinde yine aşı olcaksın diyolar tedbir amaçlıymış... İki lafın ikisini de kendileri diyo.