İyi akşamlar 🌸 ben 9 haftalık gebeyim mide bulantılarım inanılmaz var doktorum ilaç verdi tabide magnezyumda alıyorum her gün 1 tane dedi eczacı o mu az geliyor anlamadım ama çok yorgunum sürekli halsizim asla iş yemek yapamıyorum bu haftada normal mi yoksa magnezyum kullanım şeklim mi yanlış sabah 1 tane alıyorum sizce normal mi yaa bugün inanır mısınız öğlen 1de uyandım ama halen ayıkamamış gibiyim enerjim yok sinirliyim ayy ay