Aryamlinamom taö 21 aylık ayırdım ben. Önce 2 hafta gündüz uykularını hep odasında uyudu. Sonra geceye geçtik ve direk tek yattı. Yatırmadan önce sürekli anlattım bak artık sen burada uyuyacaksın, ben kendi odamda. Uyanınca anne diye seslenirsen hemen gelirim gibisinden.
İlk 3 4 gün sık uyandı, ağladı. Hemen gittim geri yatırdım. Sonra alıştı çok şükür.