cakebabe tsh neden bu kadar düşük ya demir depom boşalmış onu anladım da bebeğim 5.5 aylık doğduğundan beri hiç ilaç takviye kullanmadım bu sonuca göre doktor tiroid ilacı verir mi sizce emziriyorum panik oldum 0.74 değil 0.074 çok düşük yani
hasmelad cakebabe merhaba Gebelikte ve emzirme sürecinde tsh çok değişkenlik gösterebiliyor Ben normalde troid hastasıyım Kızım 1 yaşında Hamileliğimde de emzirmede de hep yakın takipteyim Bende ki yüksek hep ilaçla devam ediyorum Doz değişmekte 30 ları gördüm hamilelikte 59 gördüm emzirirken 😬 Korkmayın Doktorunuz yardımcı olacaktır Çok geçmiş olsun Kan takviyelerini de ihmal etmeyin