Kızlar merhaba 6 ay 22 günlük kızım var ek gıda ve hipp combiotic olarak gidiyoruz günde 2 öğün ek gıda 4-5 kere de mama içiyor kızım 150-180 cc. 5 aylıkken mamaya başladık daha öncesi anne sütüydü sürekli huysuz huzursuz inleme gibi sed çıkarırdı mamaya geçtik o kalmadı kilo alımı vs gayet normal hatta olması gerekenden fazla olarak gidiyor. Doğduğundan beri emse de formül mama da versem genelde mamadan sonra bir miktar kusması oluyır kusması sızıntı şeklinde fazlalığı mı atıyor yoksa mama mı iyi gelmiyor anlayamadım daha önce yaşayan var mı bu durumu kilo alımını etkileyen hiçbir durum yok fakat her zaman olmasa da genelde içince ağzının kenarından sızıntı şeklinde biraz çıkarıyor