3kedili2bebekli rsrs birinde hiç olmadı ama ikizinde ateş ve huysuzluk oldu gece uyudu sabaha geçti ilaç bile gerekmedi takip edin bir şey olmaz
Kuzularinanasi rsrs yasamadan bilinmez.biz bazilarini hic atessiz atlattik.ates olsa bile bu iyi bisey.vucut mikropla savasiyor bagisiklik kazaniyor yani.