Merhaba bana ibbden olumlu olarak mesaj geldi az önce 22 şubatta başlayacak grup için fakat bugün 30u ve arayanda olmadı . Yarın da cumartesi mesai saati dışı kimseyede ulaşılmıyor. Bu şekilde olan oldu mu ne yaptınız ? Yarın direkt yuvam istanbul merkezine mi gitsem