Kızlar sezeryan doğum yapalı 2ay oldu. Geçen günde kahverengi jelimsi akıntı gelmişti. Bugünde az miktarda kırmızı jelimsi akıntı geldi. Acaba adet döngüsümü baslayacak artık? Hafiften karın ağrısı var gibi halsizlik oluyor adet olacakmış gibi ? Sizce 😩