elifkaan23 Doğum yapalı tam 4 ay oldu. 2 aydır regl oluyorum ama bu regl günümde daha adet olmadım. Normalde düzenli olurdum doğumdan sonraki olduğum iki kez reglimde düzenliydi bu ay olmadım. Böyle düzensizlik olmasi normal mi 5 gün gecikti reglim
papyon34 elifkaan23 Mayısta doğum yaptım 56 gün kanamam bitmedi. Bittikten sonra muayene doğum kontrol hapı vs derken 15-20 gün geçmeden regl oldum. Sonra bir kere daha ve son. Aylardır regl olmuyorum
glsm09111807 elifkaan23 6 ay önce doğum yaptım 2 aydır düzenli adet oluyordum bu ay 1 hafta geç geldi bi an korktum gerçekten acaba tekrar hamilemiyim diye
hazaa Bende 4 ay önce doğum yaptım Ocak 10 gibi hasta oldum ve şuan tekrar bir kanamam var sanırım hormonal düzensizlik 😣
birdemlikcay Ben doğum yapalı 3.5 ay oldu hala hiç regl olmadım fakat sürekli ishal ve karın ağrım var hala doktora gidemedim bilemiyorum 🤷♀️
Aintyourmama Ben doğumdan sonra 1 ay adet oldum diğer ay olmadım belki düzensiz gidiyordur dedim bekledim 1 hafta 10 gün geçti hala olmadım test yapayım ne olur ne olmaz dedim Suan bebeğim yanımda uyuyor söyleyeceklerim bu kadar 😄
2lokummannesiii elifkaan23 benim de geçti reglim. 1 yıl oldu doğum yapalı. Emziriyorum Çıldırcam ama niye gelmiyor diye bugün de test yaptım negatif çıktı ama ben hala aşırı stresliyim ve sinirliyim.
kuzuanasi 8 buçuk ay önce doğum yaptım hala düzene girmedi geç oluyo erken oluyo kontrole gittim bi sıkıntı çıkmadı şükür. Doktor 2 seneyi bulur düzene girmesi dedi