degersizbirhayat_1 teachermom5 em zor atak dönemi sanırım 4. Ay bebeğimin de 4 aylık olmasına 7 gün kaldı bugün hiç içmek istemiyor mamasını ağlıyor bağırıyor
Pirasalipuding teachermom5 ay en zor atak dönemi bence 4. Aydır ayakta emziriyordum bazen bazende makrome salıncağımız var kucağımda bebekle pış pış yapıp sallanarak mamayıda öyle verdim
VahsiKelebek_ Bu yüzden asla biberon vermedim süt sagsam bile çok nadir acil durumlarda biberon kullandık. İkisi birlikte gidince meme reddine sebep oluyor bu şekilde. Mama kullanımı dışında tabii ege mama varsa o ayri
hatice77 Benim de 4 ay olmasına 5 gün var aynı durumdayız emmek istemiyor ben biberon hiç vermedim ayakta emzirince emiyor