adaatuna Kızlar 15.aya girmekle beraber kızımda kelimeler ciddi anlamda artıı ama bazen bazı kelimeleri eksik söylüyor ya da yanlış bunlar ne zaman düzeliyor? Göz değil gös Abi değil abiy Tavuk sesi olarak gıtgıt
maygirl adaatuna bwbwbklern konua dili bu normal siz bizler gbi bi konusmami bekliyosunjz☺️gıtgıdak uzamnlara gore bi kelime sayiluyor ayrica kelime dagarcagina +1ekleyeblirsniz bebwk o bu cok normal zamani war daha
sarmaliklahana adaatuna normal canım tam kelimeleri söylemesi kızımda bir anda oldu ve oyun. Grupları aktivite başka kişilerle iletişim yani mecbur kalınca duyudgu söylemediği bütün kelimeleri bir anda döküldü. 24 aydan sonra
adaatuna sarmaliklahana 1 yaşından beri oyun gruplarına götürüyorum bakalım ne zaman hepsini tam söyleyebilecek🥲
Duyulurum adaatuna konuşmak böyle bir şey, bir anda ulusa seslenemez :) bebekler ilk konuşmaya başladıklarında en iyi anneleri anlıyor dediklerini. Bebek dili ve edebiyatı diye bir şey var ve her bebekte farklılık gösterir. Hatta kendi uydurdukları kelimeler bile olur. Mesela oğlum sarı diyemediği için nini derdi. Yani güneşten (niniş) geliyor. Kırmızı diyemediği için büğbüğ derdi ve o da uğur büğcüğünden geliyor :) sonra sonra düzeliyor telaffuz.
xbebegimx adaatuna benim 15 aylik kizim da ayni goze göş telefona delelon kuşa kuu diyor ama kargoyu cok guzel soyluyor kapi calinca kargo diye kosuyor😃
adaatuna xbebegimx işine gelenleri güzel söylüyorlar 😂 2 kedimiz var çok tatlı abi diyor onlara bizimki de