Bizde bir hafta sonra 15 aylık olacağız dediğiniz gibi bende en başında korktum eline bişey vermedim. Boğazına kaçar bişey olur diye. Püre yada çatalla ezilmiş her şeyi dediğiniz gibi yiyiyor ama eline alıp hiç bişey yemiyor( bizde meyve ve ekmek de yok.. )
Artık oturup ağlıyorum , önüne tabaklar hazırlıyorum parmak gıdalar koyuyorum ama eliyle oynayıp yere atıyor nasıl alıştıracağım bende hiç bilmiyorum..