NewMomm1 Lavinia_- bunu bilemeyiz eli ağzında olması normal kaşınıyordur benim oğlumda alt dişler hiç sancı yapmamıştı rahat çıktı. Ağlıyorsa sürekli huysuzsa sancı yapıyordur