hermione_granger merhaba bir sorum olucaktı. Benim bebeğim 7 günlük sütümü arttırmak icin sağıyorum ara ara dolunca özellikle bir yandan da emziriyorum. Tabi cok cıkmıyor bian da 20-30 cc cıkıyor mesela 2 saatte sonra kenara koyuyorum pompayı 3 saat sonra mesela gene aynısını yapıyorum kenarda bekliyor oda sıcaklığında yani. Beklemesinin sebebi sütümün yeni yeni artmış olası biberon hemen dolmuyor. 10 dk birini 10 dk birini sağıyorum. Sağım yapar yapmaz hemen buz dolabına mı koymalıyım yoksa gün boyu durur mu Oda sıcaklığında? Ertesi gün yada günün aksamında takviye olarak ısıtıp elimi yakmıcak ılık bir. Şekilde veriyorum