mrsfly hayır bu 18. Ay atağı. Atakların şahı, babası, en kralı 😅😅
Şaka bir yana gerçekten 18. Ay atağı. Son atak dönemi. Bence bir bebeğin gelişimindeki en zor dönem gerçekten 18. Ay ve 1 2 Ay öncesi. Geçiyor ama merak etmeyin. Allah kolaylık versin 🙏