mervekal
pinar066
Doğum yapalı 42 gün oluyor İlk on gün kullanmadım çünkü sütüm yeni yeni gelmeye başlamıştı zaten sonrasında sütüm sabitleşmişti ve 60cc Geliyordu sadece. Mochi Giyilebilir süt pompası aldım Normal pompaların başını beklemek gerekiyor ve benim sürekli bekleyecek vaktim yok ve bebeğim beni emmıyor sadece sağarak verıyorum O yüzden ayırabilecek vaktim gerçekten yoktu ben de bu pompaya aldım. İş yaparken bebegimi doyururken bebegimi giydirirken ya da televizyon izlerken yemek yerken canım sıkılıyor takıyorum sağıyor beni Süt saklama Poşetine koyuyorum ben normal dolaba koyuyorum çünkü bebeğim sadece o şekilde beslendiği için çıkarıp ısıtma daha kolay oluyor üç gün süresi var çünkü. Şu an buzdolabı süt dolu ve gerçekten de inanılmaz fazla geliyor mastit oldum süt fazlalığından Ve her sağmamda 120 üstü süt geliyor. O yüzden gerçekten yeni anne olarak kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim bir kadının kendine yapabileceği en büyük iyilik bu