Seydaaa5 Kızlar 2.aya girmek üzereyiz sadece mama ile besleniyor oglum 2 saatte 60 3 saatte 90 içiyor baska postlara bakınca sasırıyprum 120 150 içen varmıs benimki mi iştahsız acaba 2.ay komtrole gitmediim henüz