Kızlar 7 aylık olcaz sütüm artık epey azaldı ek gıdayıda doğru düzgün yemiyor mama veriyorum asla ıcmıyor hıpp aldık içmedi tadından mı dedik sma aldık yok onuda içmedi bugün arkadaştan aptamil denedim onuda içmedi zorla kaşıkla vermeye çalışıyorum olmuyor ne yapacağım 🙁🙁