Kızlar 17 gün oldu bu gün adet olmadim bir sürü test yaptım negatif hepsi olsaydı okadar teste çıkardı herhalde korunuyoruz zaten ama buladar uzayı ca test taptım içmediğim şey kalmadı ağrı var gelen giden yok doktorada randevu bulamıyorum taa 11 gün sonra ya veriyor önerebileceğiniz bir yöntem var mı acaba bu ay çok stres yaşadım ondan sanırım ve çok ilaç kullandim