nurcan1256 kesinlikle internettekilere inanmayın iki yıl önce instada bi sayfayla karşılaştım ilk başta hiç bi şekilde para istemiyoruz falan dediler en son siparişi oluşturdular ürünleri bana göndermek için dediker tek seferlik kargo ücreti var 400 tl onu bize atın size geri ilk teslimatta paranızı iade ederiz bende kandım yolladım snra dedi ürünleri göndericez ama size nasıl güvenelim sigorta amaçlı 800 tl daha yollayın biz size ilk siparişin tesliminde geri iade olarak vericez çok ihtiyacım vardı bu işe bende yine kandım gönderdim sonra demez mi 2 bin daha yolla ben artık yollamadım iptal edip paramı istedim sonra bana hakaretler ettiler siparişi yarıda bıraktın seni savcılığa vericez süründürecez diye tehdt ettiler bende saydırdım aramaya çalıştım ama boş cevap vermediler yani paramda gitti yani