mihriban4616 27 aylık oğlum var. Tuvalete alışması için lazimlik aldım. Arada götürüp oturtuyorum ama bir damla yapıyor. Genelde bezine yapıyor. Siz nasıl alistirdiniz tavsiyelerinize ihtiyacım var. Sizde tuvalet eğitimi için geç mi kaldım.
deniz_9555 mihriban4616 yani bezliyken tuvalete götürürseniz yapmaz tabii bezi tamamen çıkartmanız gerekiyor
churchill mihriban4616 sabah ilk uyandigi gibi tuvalete götürüp yapana kadar bekleyip yapinca alkis sevinc gosterisi tuvalete heveslendiriyo ufak hediyeler de baslangıçta ise yariyo
mihriban4616 deniz_9555 bezliyken tabi ki tuvalete götürmüyorum. Ama malum kış evde de bezini takmadan dolaşsa her an bir kaza çıkar. Sabah uyandığında bezini değiştirmeden tuvalete götürüyorum bezini çıkarıp bekliyorum yapabilirsin diyorum ama bir damla yapıyor sonra onu da parmağı ile kontrol ediyor
deniz_9555 mihriban4616 tamam beze güveniyor yani ilk başlarda tabii ki altına kaçıracak. Bezi komple çıkarıp denemeniz lazım ki altında o ıslaklığı hissedip rahatsız olsun