seymaavsarr https://imgyukle.com/i/Cvtal0 Merhaba arkadaşlar bebeğimde beyaz leke fark ettim doktora gittim wood ışığıyla baktı vitiligo diyemem takip edilmesi lazım deyip güneş kremi verdi. Başına böyle bi durum gelen var mı fotoğrafını bıraktım
lceLady seymaavsarr Oglumda var bu durum yazin oluyor ama gunesi cok gorunce genelde denize gidince Sapka veya gunes kremi kullanıyorum o zaman fazla olmuyor gecici bi durum bizdeki ama dr goturmedim bu konuda
eymenesra seymaavsarr bizimkinin ayağında ayağında vardı nemlendirici sürdüm ondsn mıdır bilmem ama geçti cildi çok kuru bebemin
Damlanur seymaavsarr benim de bebeğimin yüzünde oldu. Doktor takip et vücudunun baska yerinde olmazsa doğum lekesidir dedi. Büyük kiziminda boynunda var ona da doğum lekesi demislerdi
seymaavsarr lceLady bizim de muhtemelen tatilde oldu biraz güneşe maruz kaldık o zaman 4 aylıktı güneş kremi kullandım yalnız neden böyle oldu anlamadım. Oğlunuzun sadece yüzünde mi var peki
lceLady seymaavsarr Evet, dikkat ediyorum sadece yuzunde oluyor Boyle parka falan cikinca değil de daha cok denizde gunese cok maruz kalinca oluyor
seymaavsarr Damlanur Evet takip etmek gerekiyormuş artık takip edeceğim inşallah başka yerde çıkmaz canım teşekkür ederim
seymaavsarr [silindi] https://imgyukle.com/i/CK0Ql6 Bu şekilde bir tane var uzun zamandır büyüme, küçülme ya da dağılma yok