meryemmirasmombuse Hacerrb 6 aylıkken kullanmıştım bağırsak düzenleyici olarak doktor vermişti ara ara bazen kullandım
ozlem_3458 Hacerrb bize doktorumuz ishal için verdi günde bir tane içirdim 3 gün kullandım hemen etki etti zaten doktorum iki gün uygula geçmezse gelirsin demişti fayda etti bize
1bocek1cicekannesi Hacerrb biz 5,5 aylığız rota olduk doktor önerdi kullandık 3 günde etkisini göstermeye başladı. Bi yan etkisi yok aksine faydası çok
Hacerrb Çok teşekkür ederim yorumlarınız için çok aşırı olmadada az ishalimiz var antibiyotikten ötürü inşallah fayda eder bize de 🙏🏻
Ikrazumra19 Bellatrix yarim sabah verdim kalanini dolaba koyup aksam da verdim doktorumuz oyle soylemisti
Bellatrix Ikrazumra19 Teşekkür ederim ne kadar süre kullandınız peki Allerjık bebeklerde faydalı olduğunu duydum da kullanmak istiyorum bnde