hfzbrkprs ben de 5 aylıkken yaptırmıştım. Herkesin önerdiği bir profesöre yaptırdık. Niye bilmiyorum bizimki çok kötü zorlu oldu. İşlem 5 dakika sürdü de sonrası… karton bardak kesip koyuluyor, antibiyotik krem verilmişti. Kanama oldu sonradan oğlumda hastaneye gittik uyuşturma vs olmadan yaktılar kanayan yeri. Bir süre daha bardağa kreme devam ettik en son çıkarırken de çok zorlandık. Gerçekten çok pişman oldum üzüldüm. Bizim şansımıza bunları yaşadık hatırlamak bile istemiyorum umarım sizin sıkıntısız atlatırsınız