Sezaryen doğum yaptım 4 yıl oldu kesinin üstünde karnımın alt kısmında 4 senedir bir şişlik var önceleri ağrımıyordur ozaman sorduğumda doktor geçer demişti birdaha sormamıştım 4 sene oldu ağrı yapmaya başladı artık dayanılmaz bir ağrı oluyor ama sadece regl olduğum zaman çok çok çok ağrıyor 1 hafta böyle sürüyor sonrası yine ağrıyor ama çok hafif hissetmiyorum şimdi hastaneye gitmeye çok çok korkuyorum napıcam böyle bu korkuyla nasıl gidicem bilmiyorum birde şuan hiç bir sağlık sigortam yok özele gitmek istiyordum yok diye gidemiyorum devlet hastanesine gitmekte hiç istemiyorum çok korkuyorum