vecihi Kızlar ben Eylül ayında doğum yaptım Eylül 13 çalışır raporum bitiyodu ve ben 17 sinde de doğum yaptım muhasebe Eylül ayında prim günümü 2 gün eksik günüde 12 gün girmiş ben bunu yeni fark ettim muhasebeye ve iş yerine bildirdim muhasebeye SGK ya başvurduk dediler ama SGK dan kontrol ettirdiğimizde herhangi bir başvuru yok bu yanlışlık düzenlenir mi yoksa rapor paramı alamıyorum