Minikannesi9 2,5 bebeğim sanırsam el ayak hastalığı oldu ilk kez başımıza geliyor yarın doktora gidecez başına gelen arkadaşlar bilgi verebilir mi
Gzzmm Evet size bir losyon vericekler pembe renk onu döküntü olan yerlerine süreceksiniz 3-4 güne toparlar iştahsızlık halsizlik huzursuzluk yapar bol bol emzirin eğer emziriyorsanız çok geçmiş olsun 🌸