Gamze_cnky1 Ben beğendim aldım, siz de beğenin alın, 😜oğlanlarımız baharda cool cool gezsin 😎😎, postuma cevap gelmezse de benim oğlan tek gezsin 🙃😆
papatyagibi Gamze_cnky1 Şu şişme yelekli güzelmis Bes altı yası var mıdır ki Benim oglan altı yasına girecekte