ya ınanın kafayı yemek uzereyım bu konuda, aslında 2. Bebegım ama ilk bebegım 3 ay yaşadı ve premature bebektı doktor cc verıyordu ona göre beslıyordım. Emmıyordu ama acıkınca kendısı ağlıyordu gün ıcınde hep uyanıktı hıc zorlanmıyordum sütüm çok azdı yarı yarıya anne sütü ve mama verıyordum.
şuankı bebegım 37 haftalık doğdu emmıyor ama benı canımdan bezdırıyor, sütüm var suan ona yeterlı mama vermiyorum. 42 günlük kaç cc vermem gerekiyor ne kadar yemelı ve kaç saatte bır, asla gün ıcınde hep uyuyor uyandırıyorum yada uyanıkken bı ıkı cekıyor 10-20 cc zorla yedıyırum gerısını uyuya kalıyor. Yanı yedıgı kadar verme durumum yok, kaç cc vermelıyım zorlaya zorlaya yedırırım en azından zamanla zaten yerıne oturur. Bıde hep uyuyor normal mı bu?