kusum1 Arkadaşlar 33gün önce sezeryan oldum bir kaç gündür artık sarı renkte akıntı geliyordu bugün yine kıpkırmızı bir ped dolusu kanamam oldu bir ay sonra yaşanan bu durum normal mi sizin kanamanız ne zaman bitti
hazale966 kusum1 normal cnm benim 46 günde fln bitmişti tamamen ama ben öncesinde doktor kontrolüne gittim 40 kontrolüne ultrasonla baktı sıkıntı yok içersi temiz demişti
dinleanne kusum1 benim de kanamam 50 güne yakın sürdü bazen kesildi bazen geldi ama sonra bitti şu an 3 buçuk aylık kızım ve hala adet olmadım normalmiş
kusum1 hazale966 benim daha 40ım olmadığı için gitmedim. Bana sağlık ocağındaki hemşire artık Kırmızı kan gelmemesi lazım demişti de o yüzden sormak istedim. Teşekkür ederim
Zeliff kusum1 öyle de ilabilir kanama biter bitmez regl olmuşta olabilirsiniz. Kontrolünüzde doktorunuza danışırsınız yine🌼
Minikalbim Benimde ara ara kesilmelerle 55-56 gün sürdü 2 hafta ped takmayıp bitti jeralde sanıp ertesi 1 haftada ped yetiştiremedim öyle değişik bişey olmuştu hatta 😂