mrsfly gına geldi bu olaylardan artik. İnsanlari çözmekte güçlük çekiyorum..
topuk kanini bi yerlere gonderip bizim dna mizla oynuyolar diyenler vardi. Bebek ya bi hastslik taşiyosa nolucak? Gec kalinlis olursa nolucak? Bu sefer yine devleti suçlicaklar. Bide sey diyen var neden topuktan. Ya bunu dshi arastiramayan cahile ne anlatabilirz. Sahsen ben kimseye artik laf anlatmakla uğraşmamaya calisiyorum. Tek yaptigim bebek icin dua etmek. Annesinin babasının cahillimin bedelini odemez umarim diye dua ediyorum. İnsanlara laf anlatsak da kendi bildikleri dogrudan vazgecmiyolar.