Bebeğime reflü denmedi kilo alımıda baya iyi ama sürekli kusuyor sebebi ne olabilir? Bazı günler çok kusuyor bazen kusmuyor. Bazen süt kesiği şeklinde kusuyor o gazdan oluyormuş sanırım ama bugün fışkırır tarzda ne emdiyse onu çıkartıyo hasta mı oluyor?