Kızımın 1 kaç aydır dili boğazına kaçıyor ağlarken başlarda düşme nedeniyle olduğunu düşündüm ama bu durum her düşmesinden her ağlamasında tekrarladı müdahaleyi başlarda babası yapıyordu soğukkanlı olup ben yapmaya başladım ama geçmeyecek anlaşıldı başına gelen varmı ayrıca hangi doktora götürmeliyim