hilaldabaan nur hanımdan bzde eğitm aldık benim bebegimde de degisen hicbisey olmadı, döngüleri atlatamıyor diyor, aynı sekilde emzik diyor ama emziği cogu eğitmen drstekten saymıyor bile ki benim bebegm emzik ağzında oldugu halde ağlayp uyanıyodu. Ben ücret iadesi istedm. Cunku desteksz uyudugu halde gece milyon kez uyanıyor ve uyku eğitimi basarısız olmus oldu sonuc olarak. Neden böyle oldugunu da anlams değilm 5 aylıkken aldık suan 7 ay olmak üzere durum vahim..