Merhaba,
Kızım birkaç gündür yoğun gaz sancısı çekiyor, 2 ay5 günlük. Kendini sıkıp bacaklarını çekip ağlayarak gaz çıkarıyor, bu esnada memede olmak istiyor. Çok sık emdiği için karnı da hep şiş ve eskiye nazaran daha az kaka yapıyor.
Sab simplex kullanıyoruz. Sanırım bağırsak kaslarını kontrol etmeye başladı. Bu durumu yaşayan var mı,ne kadar sürüyor?
Neler önerirsiniz daha az acı çekmesi için?