nazanay [silindi] Kizimin da asagi yukari 1 aydir boyle. Bu aralar gece uykusunda da agliyor biraz. Bakalim ne zaman cikar.
1alpercocuk nazanay bence daha bi iki ayı var gibi zor çıkıyo dişler yaa. Benim oğlumun bayağı şiş mısır tanesi gibi ve beyaz bir ay oldu patlamasını bekliyorum
nazanay nazanay Fato Ftm35 Bunlari yaziyorum. Cikmazsa bulurum sizi 😅 Fato Ftm35 Evet, sizi buldum :) 1 Mart'ta ilk çıtçıt sesini duyduk. Yanındaki de patlamak üzere şu aralar.
[silindi] nazanay bunun bence daha vakti var canım 🤭 yalnız alttan da gelmeyebilir ilk... Benim oğlum ilk üst 2 dişini sonra bir alt diş çıktı sonra üstten 2 tane daha çıkardı altta tek diş bekliyor yapayalnız her tarafını kontrol et
nazanay [silindi] Olabilir. Ust dislerde de siskinlik var ama onlari cekemedim. Ama sanki onlarin daha cok zamani var gibi geldi bana.
Birponcikannesi nazanay diş genetikmiş doğrumu acaba anne yada baba ne zaman çıkarırsa birinden birine çekermiş öyle duydum ben
nazanay Birponcikannesi Dogrudur. Ben 8 aylik cikartmisim ama esimi bilemiyorum. Pek hatirlamiyor annesi. Gorumcemin cocuklari 11 aylik civari cikarttilar mesela. Onlar gibi olacak kizim da demek ki.
[silindi] nazanay bak bugün bi arkadaşı etiket yaptım eski postuma bak bakalım aynı mı görseldekiyle alttaki de böyle şişecek incele seni de etiketliyim
Papatyakizlarim nazanay benim ikizlerim de böyleydi şuan birinin ucu beyazlamış gibi sanırım çıkacak 1 aydr böyleydi 😊
Doruk12 nazanay 🤣 bana 3 aylık olduğundan beri diş geldi bugün yarın çıkar diyorlardı hep Bi beklenti içindeydim kaç ay öyle gitti bunu diyenler de çok çocuklu annelerdi🤣 o yüzden daha zamanı var diyorum 1 hafta da olabilir Bi ay da 😁
nazanay Doruk12 Evet. Demek ki boyle bakinca anlasilmiyormus ne zaman cikacagi. Bekleyip gorecegiz :)