Enu Kızımın bileğinde 1 Aydan fazladır geçmeyen bir yara var.. doktora götürdüm böcek ısırmıştır diyo🤦🏻♀️ başına gelen var mı neridir bu?
Suphiye_mila13 Enu bilemedim ama dr öyle diyorsa öyledir bence de sadece bazı tenler bizde mesela eti pis denir yarayı hemen atlatamaz bazı tenler de hemen geçer bir iki güne belki sizinki de öyledir krem vs kullandınız mı
Enu Suphiye_mila13 doktor bir krem vs vermedi. Ben evde sarı Kantoren falan sürüyorum ama 1 Aydan fazla oldu. Endişeleniyorum
Suphiye_mila13 Enu anladım çok geçmiş olsun tekrar götürmenizde fayda vardır baya uzun bir süre olmuş
Enu Suphiye_mila13 teşekkür ederim daha dün oradaydık aynı şeyi söylüyor😩 almanyadayız hiç bakmıyor bile yaraya
zeydingo Enu nasıl bir böcek bu 1 aydır geçmiyor yara? Kesinlikle başka doktora götürün. Allah korusun altından farklı bir şey çıkabilir