cirkinimaa Selam kızlar, Diyarbakır’daki askeri lojmanlarda oturan varmı ? ne gibi aktiviteler var havuz, spor , kreş vs.. dışardaki konutlarda oturanlar da gelebilir miiiğğ asker eşi kartiyla neler yapıyorsunuz🙂
Memolii İçerde oturanların misafirleri kimliğini verip ziyaretçi kartıyla girebiliyor.Askeri kartınız varsa direkt girebilirsiniz.Araç kartınız yoksa ruhsat ve kimlik verip girebiliyorsunuz💐